Et lite husmors-triks

Når man  flytter hjemmefra, oppdages det plutselig at man
har lært  av foreldrene.
Her har jeg altså et lite triks, som jeg har lært av min kjære Mor:

klorin

En tom sprayflaske har jeg fullt opp med vann og klorin.
Dette er et effektivt vaske- lukfjernings-og-bakteriedrepende middel.
Denne sprayer jeg i oppvaskmaskinen,søppelbøtter og sluker når de stinker.
Den blir også brukt til å vaske toalettet , blomstervaser og andre ting som trenger
en bakteriedrepende effekt!
Denne anbefaler jeg virkelig=)

Om Fru Helland

En gift kvinne,datter,svigerdatter,søster,tante og venn. Utenom det, en vernepleierstudent og "husmor". Med krøllete hår,store føtter og et koselig smil, så blir jeg også meg,Sarah! En person som kan male bilder og bake boller. En person som liker en koselig atmosfære med stearinlys og kakao. Er avhengig av tyggi, omsorg og søte smaker. Har angst for trange rom og smuler på kjøkkenbenken Vis alle innlegg av Fru Helland

1 responses to “Et lite husmors-triks

Legg igjen en kommentar