Om jeg bare hadde..

Klarer ikke få tankene bort fra alt jeg skulle ønske jeg hadde.
Nå har jeg sugglet over ting som jeg mener bør kåmme i hus, om ikke så alt for lenge.
Men som min Mor pleide å si: DU KAN IKKE FÅ ALT DU ØNSKER DEG!
Jeg får vel bare drømme videre om..
ike skap
Dette søte skapet, som hadde passet perfekt i gangen vårs.

ikea korg
Denne kurven som hadde skapt et koselig preg på soverommet.

potetskreller
Denne potetskrelleren, som jeg ikke finner i butikken.
(er så god, at man kan skrelle uten å få gnagsår og gangsperr i hånden)

øredobba
Disse nydelige øredobbene, som passer perfekt til julekjolen min.

About Fru Helland

En gift kvinne,datter,svigerdatter,søster,tante og venn. Utenom det, en vernepleierstudent og "husmor". Med krøllete hår,store føtter og et koselig smil, så blir jeg også meg,Sarah! En person som kan male bilder og bake boller. En person som liker en koselig atmosfære med stearinlys og kakao. Er avhengig av tyggi, omsorg og søte smaker. Har angst for trange rom og smuler på kjøkkenbenken Vis alle innlegg av Fru Helland

5 responses to “Om jeg bare hadde..

  • Maria H

    hehe;) men detta burde jo ver julegave tips t «maen»;) jille ønske – å søde ting.

    finne du ikje sånnein skrellar? hmm… mystisk… meine på eg he sitt sånn ein på europris(?)..

    tru foresten eg må starta meg ein blogg når eg ska t australia… kansje d hadde våre jilt.

    glede meg t lørdag foresten – k ska me finna på?:D

  • Sarah Helland

    så kjekt å få kommentar=)
    Ja, får vel ønska meg litt te jul:D

    ååh..he leita febrilsk itte en sånnen skrellar! men må jammen sjekka ud europris;) di he alltid meir der enn me trur!

    JAJAJA..få en blogg. æ så kjekt å læsa=D

    Men æg ao glede mæg te lørdag! kanskje me sgo lagt noge mad?
    du vett Sarah + Maria = MAT!=D

  • Sarah Helland

    hehe..då blir dæ mat=)
    tenkt på kæ så sga stå på menyen du;)

Legg igjen en kommentar

