favoritten i posen.

Smågodt er både godt og usunt, men ikke minst avhengighetsskapende.
Vi både lengter etter det, trenger det og elsker det.
Det lille ekstra som skaper kosen og den deilige atmosfæren på en lørdagskveld.
Når tilbudet kommer, blir posen fyllt av de gode favorittene vi har funnet.
Det gir meg en tilfredstillt følelse, spesiellt når jeg spiser mine 2 favoritter:
candyking vanilje fudge
Denne deilige vanilje fudgen, er en karamell som smelter på tungen!
Den har et litt gammeldags preg over seg, og blir derfor ekstra koselig
.
sure sitronlepper
Disse sure sitronleppene som gir en intens smak av god og syrlig sitron.
Den finnes sjeldent i smågodt-avdelingen, og blir derfor FØRST prioritert når den først er der.

About Fru Helland

En gift kvinne,datter,svigerdatter,søster,tante og venn. Utenom det, en vernepleierstudent og "husmor". Med krøllete hår,store føtter og et koselig smil, så blir jeg også meg,Sarah! En person som kan male bilder og bake boller. En person som liker en koselig atmosfære med stearinlys og kakao. Er avhengig av tyggi, omsorg og søte smaker. Har angst for trange rom og smuler på kjøkkenbenken Vis alle innlegg av Fru Helland

8 responses to “favoritten i posen.

  • Maria H

    mmmmh:D såg godt ut! du friste bare..:P

  • Sarah Helland

    hehe=)
    ja me lige snob mæg å dæg=P

  • Malin

    Du e så søde:) e heilt enige med deg:) Snop e jo heeeilt ekstremt godt. Det e noge med følelsen du får når du spise det. Du får en sjikkeli kosefølelse – en heile annen kosefølelse enn du får av andre ting:) Det samma skjer med kakao elle sånne ting:) Sko bare ønska at det va maks sundt. Hadde det våre det hadde me våre dei sunne jentene og levd te me va 200 år🙂 Men, med tanke på den følelsen snop gir meg, så nyde eg kvært sekund, og då e det kje så farlig om det e usundt :Dhehe..e sundt for hjernen :Dhehe..

  • Sarah Helland

    takk for koselige kommentar=)
    ikkje bli lei deg når æg spør åm kæffår ei malin du æ…æ kjenne 3 stk. så hadde våre supert åm du skreiv ittenavnet ditt;)
    MEn anyways..æ heilt enige, og mæ på tanken din når dæ gjelde snop!! du he forstått tanken min:D

  • Silje S. Thorsnes

    Åh SARAH MIN! Småågodt, som gir deg den farlige lykkefølelsen i noken berusande øyeblikk! SÅ mange ganga vi prata om smågodt. Haha. Eg ler!🙂 Eg e komt inn i snopeverden igjen, etter en sommar uten! Og det e skummelt!😦 No e d faktisk tilbud på smågodt på narvesen 30-45 min herfra med bil. (Vi ha ikkje sånn godt smågodt i lille balestrand skjønne du), så veituka? Eg og venner har allerede vert ute TO ganga og hamstra smågodt. Haha. Lang køyretur, men jammen verdt det! Kjekt å lese litt fra livet ditt Sarah! Eg hakje vert inne på lenge, men no koste eg meg litt med Sarah-tips og diverse her inne🙂 Så kjekt! Savne deg masse snuppa😦 Huske på halloween i fjor når vi va engla. Vi gikk ned til byen å kjøpte englevinga og nattkjole! Koslig! Kan ikkje fatte at det e et helt år sia! Jaja. Klem fra Silje som håpe hoikkje blir HELT glømt av Merete og Sarah, dei beste jentene, sjøl om ho ikkje e i Stavanger med dei😦

  • Sarah Helland

    nåååå..for en koselige kommentar!!!
    Silje du æ så fantastisk sjønn..tenke alltid på mæg å dæg når æg ede snop..me he liksom den samme svakheten for dæ..thihii:D
    Æg både leve og forblir inne i snopeverden..går kje ann å leva uten dæ:O
    Såå koselikt at dåkke må reisa langt for å få godt snop..ikkje rart at dåkke hamstre då:P
    He såå lyst å kåmma te balestrand en gång..dæ hørrest så idyllisk og vakkert ut:)
    jaa..dæ va jammen koselikt at me va engla i fjor:D (tiå går så alt for fort) He bare møtt sånne skumle folk på halloween i år…ingen så æ lige søte som oss, og går i engleklær;)
    Me glømme dæg ALDRI, silje!! me svane dæg sååå utrulikt masse, og glede oss te du kan kåmma hær!!:D
    Tenkte på deg seinast i går-kveld. (spiste nemligt smågodt..hehe)
    så kjekt at du læse bloggen min, og legge igjen kommentar:D Stor klem te dæg ao!!😀 håpe me kan treffast om ikkje så alt for lenge! gla i dæg:)

  • Tone Brit

    Så crazy, d e favorittane mine og😀 Forresten, de gule kan fås kjøpt på europris! nam!🙂

  • Sarah Helland

    fancy=) jammen kult at me he lige smak innen smågodt;)
    Trur europris æ min favoritt fra og med nå:D

Legg igjen en kommentar

