Forberedelser til JUL..

Panikk-stress-kose anfallet kommer alltid før Jul.
Huset skal vaskes og pyntes..
Kaker skal bakes..
Julekort skal lages..
Presanger skal kjøpes…osv.

Dette er noe jeg elsker å gjøre..og  koser meg derfor alltid rundt juletiden.
MEN, det blir faktisk litt stress når så mye skal gjøres på veldig kort tid.
For å ikke få panikk, måtte jeg alltså begynne å forberede meg litt alllerede i November!

jul 1
Jeg har kjøpt 1 stk  julepynt.
(nydelige engler fra kremmerhuset)

jul2
Jeg har laget 5 stk  julekort.

jul3
Jeg har kjøpt en 7-armer-lysestake.
(Den er jo faktisk ganske skjev og stygg, men den har sitt lille
personlige preg=)
Det blir liksom ikke jul uten en sånn!)

jul4
Dette sølvfatet ( fra kremmerhuset) skal etterhvert bli til
en «adventstake».

jul5
Jeg har kjøpt en nydelig juleboks, som skal fylles med julegotter.

jul6
Jeg har kjøpt denne gammeldagse skålen på europris!!

jul7
Jeg har kjøpt 3 in one-kakebokser fra europris,som
etterhvert skal romme julekaker.

jul8
Og jeg har kjøpt englespill.

Nå gleder jeg meg til å pynte til jul=)

About Fru Helland

En gift kvinne,datter,svigerdatter,søster,tante og venn. Utenom det, en vernepleierstudent og "husmor". Med krøllete hår,store føtter og et koselig smil, så blir jeg også meg,Sarah! En person som kan male bilder og bake boller. En person som liker en koselig atmosfære med stearinlys og kakao. Er avhengig av tyggi, omsorg og søte smaker. Har angst for trange rom og smuler på kjøkkenbenken Vis alle innlegg av Fru Helland

2 responses to “Forberedelser til JUL..

Legg igjen en kommentar

