Julebakst og tilbud på OBS.

julebaksten er i gang, og kakeboksene fyller seg opp av de deiligste smaker.

Her har jeg laget en sort som heter sjokoladebit.
De smaker helt fantastisk og anbefales virkelig!!


Denne sorten heter havreflarn, og er veldig enkel å lage.
De smaker kjempe godt, og minner meg om farmor.

Da jeg skulle handle inngredienser til kakebakingen, kom jeg
over et tilbud på OBS.
Rosebuketter til 39,90,- !
Da måtte jo selvfølgelig kjøpe noen blomster til helgen,
og disse fikk sin plass i stuen vårs:

About Fru Helland

En gift kvinne,datter,svigerdatter,søster,tante og venn. Utenom det, en vernepleierstudent og "husmor". Med krøllete hår,store føtter og et koselig smil, så blir jeg også meg,Sarah! En person som kan male bilder og bake boller. En person som liker en koselig atmosfære med stearinlys og kakao. Er avhengig av tyggi, omsorg og søte smaker. Har angst for trange rom og smuler på kjøkkenbenken Vis alle innlegg av Fru Helland

3 responses to “Julebakst og tilbud på OBS.

  • Silje S. Thorsnes

    Åh, så koselig! Julebakst og blomster! Du ordne og styre, ei flinkflink kone😀 Savne deg masse! Skulle ønske vi kunne pynta pepperkaker og laga julekort sammen som i fjor❤

  • Sarah Helland

    åååh..ja, dæ hadde våre koselikt=)
    Glede meg te å treffa dæg Silje:) Håpe du he dæ bra, og at du får bakt nogen pepperkake heima:D

  • ina

    hei på du:-)
    om æg konne fått oppskriftå på dei to julekakene du lagte? kanskje du kan legga dei ut på bloggen te glede får adle læsara😉

    hehe, ina🙂

Legg igjen en kommentar

