Jeg har blitt venn med playstation 3!!

Etter en helgetur på Stord, fikk vi endelig besøke svigers og noen kompiser av Kjetil.
Dette førte til en helg med sol og skiturer, biff og biff-middag… og en ny side av playstation 3.

Da vi skulle besøke Kjetil sine gamle skolekamerater, var det om å gjøre å finne en plass inne på et LITE rom  fullt av ukjente folk, en stk SVÆR flatskjerm, og en stk playstation 3 m/guitarHereoe utstyr.
Da Kjetil og jeg fikk utdelt hver vår gitar, var det ikke annet å gjøre enn å henge seg på. Her satt vi altså klistret til skjermen i flere timer, og jeg har ikke vert SÅ konsentrert på lenge!!
En slik spennende og morsom side  av playstation 3, har jeg heller aldri opplevd før!
For et fantastisk spill:D 

Både jeg og Kjetil nevnte for oss selv, at dette var noe vi burde kjøpe en gang.

DAM DAM DAM DAAAA: Da jeg kom hjem etter skolen i dag, stod dette i stuen:

Hva er vel ikke bedre enn playstation-desperate menn ?!
Nå skal vi jammen ha det gøy sammen:D
Og for de av dere som ikke har prøvd dette, er det bare å ta turen til Eikebergveien 15 for en «spillekveld»
JIPPI!!!

About Fru Helland

En gift kvinne,datter,svigerdatter,søster,tante og venn. Utenom det, en vernepleierstudent og "husmor". Med krøllete hår,store føtter og et koselig smil, så blir jeg også meg,Sarah! En person som kan male bilder og bake boller. En person som liker en koselig atmosfære med stearinlys og kakao. Er avhengig av tyggi, omsorg og søte smaker. Har angst for trange rom og smuler på kjøkkenbenken Vis alle innlegg av Fru Helland

2 responses to “Jeg har blitt venn med playstation 3!!

Legg igjen en kommentar

