Hos Tora

EN NY BUTIKK!!!
For 2 ukser siden oppdaget jeg en liten interiørbutikk  Hos Tora,som akkuratt hadde åpnet i Stavanger sentrum.
Denne butikken var midt i blinken for meg…og Wenche!
Mange flotte gaveartikler, deilige dufter og sjarmerende farger er noen stikkord!
Butikken ligger litt gjemt i stavanger-gatene, men dersom du går forbi sølvberget og ned første bratte gate ( hvor det ligger en gresk resturant) så finner du denne butikken på venstre side.

Her er internettsiden: http://www.hostora.no/

Her er facebooksiden: http://nb-no.facebook.com/pages/Hos-Tora/399817405183?v=info

Da jeg og Wenche var på sjokoladepiken i Stavanger, kom jeg plutselig på at jeg måtte vise butikken til henne.
Etter en runde i butikken, og med mange drømmende tanker, så endte vi altså opp med:

hver våre påske-egg, som skal henge i vinduet!
Vi kunne bare ikke gå derfra, UTEN en liten ting.

Jeg anbefaler virkelig et besøk i denne butikken, spesielt for interiør-elskerne:)
Neste uke kommer mange flere varer!! hurra.

About Fru Helland

En gift kvinne,datter,svigerdatter,søster,tante og venn. Utenom det, en vernepleierstudent og "husmor". Med krøllete hår,store føtter og et koselig smil, så blir jeg også meg,Sarah! En person som kan male bilder og bake boller. En person som liker en koselig atmosfære med stearinlys og kakao. Er avhengig av tyggi, omsorg og søte smaker. Har angst for trange rom og smuler på kjøkkenbenken Vis alle innlegg av Fru Helland

Legg igjen en kommentar

