Et lite nøkkelskap i vintage-stil

Etter mye om og men, så ble det altså sommerferie.
Ferien gir rom for å puste ut, slappe av, reise bort, og/eller være kreativ.
Jeg har virkelig sett frem til den dagen, hvor jeg kunne sette av tid til å gjøre akkuratt det jeg ville aller mest..
Male,male, male,klippe,lime,tenke og fundere…og VIPS= jeg har laget noe nytt!

Først fant jeg mange nydelige nøkkelskap i vintage-butikker, som jeg klarte å passere..
Så kom jeg på en lur idè: JEG SKAL LAGE MITT EGET NØKKELSKAP!!

Dermed reiste jeg hjem til mor og far, hvor det fantes et gammelt nøkkelskap som ikke var i bruk.

Så malte jeg 3 strøk interiør-maling.
Deretter klippte jeg ut et gammeldags-mønsterpapir.
Så limte jeg på blonder, bilde og perler.
Til slutt hang jeg på et sølvhjerte.

Jeg tenkte at ved å lage mitt eget nøkkelskap, sparte jeg mange penger.
Det viste seg å være nok så lik pris på hjemmelaget og kjøpte nøkkelskap.
Men det beste er å sitte igjen med et resultat som ingen andre har!

About Fru Helland

En gift kvinne,datter,svigerdatter,søster,tante og venn. Utenom det, en vernepleierstudent og "husmor". Med krøllete hår,store føtter og et koselig smil, så blir jeg også meg,Sarah! En person som kan male bilder og bake boller. En person som liker en koselig atmosfære med stearinlys og kakao. Er avhengig av tyggi, omsorg og søte smaker. Har angst for trange rom og smuler på kjøkkenbenken Vis alle innlegg av Fru Helland

3 responses to “Et lite nøkkelskap i vintage-stil

  • Far

    Hei Sarah — det vart jammen flott. Du er ein kunstnar -sikkert arva det av meg – he ho hi.🙂 Det var godt at nøkkelskapet kom til sin rett – eg som hadde tenk å kassere det.

    Knib — far.

  • Sarah Helland

    Så koselikt mæ komentar frå min snille,goe Far!!:D

    Va jammen godt at du hadde det nøkkelskapet heima,,æg koste meg masse når eg fekk puttla litt mæ dæ;)

    Å ja, æg he nok arva kunstner-evnene frå dæg..du æ jo såå flinke:)

    Så nå gler æg mæg te å kåma heim, å få smaka mat mæ ferske urte frå den koselige urte-hagen du he lagt:)

    Knib tebage!

  • Grete

    Knallfint!🙂

Legg igjen en kommentar

