Sølvfat

Jeg, lillesøster og Mor  var «ute på dill-dall» i går, også kalt shoppingtur.
Da var vi innom mange spennende og nyoppdaget butikker i Sandnes..blandt annet, Rustika.

Etter en runde i butikken, sa Mor at vi skulle få hver vårs ting..som et koselig minne!
Jeg endte opp med dette sølvfatet:
 

Vi oppdaget også noe nytt: interiør perfume!
En slags god-luktende spray, som du kan påføre på ulike interiør ting, og plutselig lukter huset helt fantastisk godt.
vi kunne velge mange ulike lukter, men både jeg og Mor kjøpte den samme lukten. (Den var nemlig i butikken, og var ikke å unngå å «sniffe til seg»)
Slik ser den ut:

About Fru Helland

En gift kvinne,datter,svigerdatter,søster,tante og venn. Utenom det, en vernepleierstudent og "husmor". Med krøllete hår,store føtter og et koselig smil, så blir jeg også meg,Sarah! En person som kan male bilder og bake boller. En person som liker en koselig atmosfære med stearinlys og kakao. Er avhengig av tyggi, omsorg og søte smaker. Har angst for trange rom og smuler på kjøkkenbenken Vis alle innlegg av Fru Helland

Legg igjen en kommentar

