Fridag= nytt maleri-dag..

About Fru Helland

En gift kvinne,datter,svigerdatter,søster,tante og venn. Utenom det, en vernepleierstudent og "husmor". Med krøllete hår,store føtter og et koselig smil, så blir jeg også meg,Sarah! En person som kan male bilder og bake boller. En person som liker en koselig atmosfære med stearinlys og kakao. Er avhengig av tyggi, omsorg og søte smaker. Har angst for trange rom og smuler på kjøkkenbenken Vis alle innlegg av Fru Helland

9 responses to “Fridag= nytt maleri-dag..

  • Grete

    koss i all verden får du d te?!! nydeligt🙂

    • Sarah Helland

      åå, suns du.. tusen takk:) kjekt å hørra at andre like kunsten min:D
      Egentligt he æg ingen anelse om kæ æg helle på mæ.. plutselikt blir dæ bare et ferdigt resultat:)

  • ina

    korti bjunne du å legga ut maleri for salg?
    æg står herved i kø for dæ fussta maleriet frå kunstnar-sarah😀

  • Sarah Helland

    Hehe, du æ sjønne Ina:)

    Æg sga Mala et bilde te Maria så vidt eg vett..men kan godt mala bilde te adle som vil:D

    suns dæ æ litt skommelt å selga bilde..vett liksom kje kor møje æg bør ta i pris, for kvært bilde.
    Åsså føle æg meg fæle viss æg kreve penga for bildene..

    Men dæ hadde våre en drømm å selga bilde altså..he jo så lyst å produsera, men så he æg kje meir veggplass te adle bildene.

    Men kan veldig godt mala et bilde te dæg Ina:D
    He du nogen spesielle farga du vil bilde sga vær i?

  • Camilla

    Du æ så flinke, Sarah!! Stolt av å få vær syster te en kunstner.
    Elske maleriå dine! Di æ så nydelige og spesielle adle i hob…

    Glede meg te å bestilla ett te den nye leiligheten te mg å Joakim!!🙂 hihi

  • Sarah Helland

    Goe Camilla!!
    Så gjildt at du suns æg male fint..hehe:D
    Æg ao glede meg te å mala kunst som sga få henga på veggen dåkkas:)

    I LOVE PAINTING!!

    Så ikkje vær redde for å spør;)

  • Ingrid

    NYDELIGT bilde:)

  • ina

    æg likte godt fargane i dæ du hadde nå.. litt sånn forskjellige brun farga, men kansje mæ en te farge som vise litt ekstra godt igjen, turkis, blå, rosa elle liknane..
    kan jo jaffal betala for utgiftene du he!!🙂
    då he æg herved bestillt mæg et, du he så lange leveringstid du vil på dæ😉

  • Milla

    Jeg må si det var et flott bilde. Er enig med deg at å male er gøy.
    Og så må jeg si at det er utrolig gøy å se andre wordpress-bloggere som skriver om kunst og interiør. Jeg er ganske ny i denne verden og treffer stort sett på blogspot og blogger når jeg søker etter interiør-bloggere.
    Vennlig hilsen
    Milla

Legg igjen en kommentar

