Spisebord

Vi er stadig inne på Finn.no, og denne gangen ble vi de heldige kjøperne og eigerne av dette spisebordet.

Selv om det er lenge til vi flytter inn i den nye leiligheten, er det greit å kjøpe noen møbler på forhånd. På den måten unngår vi noe stress og vi slipper å betale mye på en gang.

Dette spisebordet falt virkelig i smak!
6 stoler følger med, og to av dem med armlene. bordet har en ileggsplate, slik at vi kan dekke til 10 personer.
Vi liker fasongen og utsmykkningene på det, spesielt siden det passer så godt inn i den gamledagse stilen vår.
Jeg var egentlig fast bestemt på å male det hvitt, men da jeg fikk se det ble jeg litt for redd til å ødelegge det.
Bordet hadde innen skrammer og så helt nytt ut.. jeg ville nok følt meg fæl dersom jeg malte over det.

Jeg kommer nok til å trekke om stolsetene til et nytt stoff..
Har du en idè til hvilken farge som hadde vert fin?
Jeg tenkte litt på kremfarge eller lyseblått..
(fargen som viser på bildet er grønn)

Om Fru Helland

En gift kvinne,datter,svigerdatter,søster,tante og venn. Utenom det, en vernepleierstudent og "husmor". Med krøllete hår,store føtter og et koselig smil, så blir jeg også meg,Sarah! En person som kan male bilder og bake boller. En person som liker en koselig atmosfære med stearinlys og kakao. Er avhengig av tyggi, omsorg og søte smaker. Har angst for trange rom og smuler på kjøkkenbenken Vis alle innlegg av Fru Helland

Legg igjen en kommentar