Et bilde etter bestilling..

 

En veninne av meg ønskte seg et maleri som skulle være i noenlunde samme stil som jeg pleier å male bildene mine i.
Hun fåreslo å bruke litt farger av rosa og blått i bildet (farger som jeg sjeldent velger å male med, fordi de kan virker dominerende på veggen)
Etter Resultatet ble ferdig, må jeg si at dette bildet ble ganske så koselig.
Fargene var ikke så dominerende, og de passte godt sammen!
Dersom bildet henger på et litt mørkere sted, blir ikke fargene så godt fremhevet.. Det er alt etter hva man ønsker å legge merke til i bildet.

Da er det bare å satse på at det faller i smak:)

About Fru Helland

En gift kvinne,datter,svigerdatter,søster,tante og venn. Utenom det, en vernepleierstudent og "husmor". Med krøllete hår,store føtter og et koselig smil, så blir jeg også meg,Sarah! En person som kan male bilder og bake boller. En person som liker en koselig atmosfære med stearinlys og kakao. Er avhengig av tyggi, omsorg og søte smaker. Har angst for trange rom og smuler på kjøkkenbenken Vis alle innlegg av Fru Helland

3 responses to “Et bilde etter bestilling..

Legg igjen en kommentar

