Høst, en koselig årstid..

Høsten er min favoritt-årstid!
Fine farger på trær.
kaldt ute.
lunt inne.
sterainlys.
kakao.
lue, skjerf og votter.

Noen leser til eksamen ( les: meg), mens andre sitter inne å diller med kreative hobbyer.
Noen går en god tur, mens andre ser en koselig film.
Noen tenner lys, mens andre ser på en stjerneklar himmel.

Ikke vet jeg hva det er.. men høsten er KOSELIG!

I den anledningen måtte jeg bare gjøre det litt koselig ute. Selv om mesteparten av yttertrappen er dekket med vissent løv, så klarte jeg å finne en plass til den vakkre lyngen og utelykten min.

Denne utelykten var nok mènt for å tilhøre meg.
Jeg kom til butikken 2 min før stengetid, og lette febrilsk etter en sånn.
Da butikkgitteret var halvveis nede, oppdaget jeg at håpet var ute…Det var bare en utstillingsmodell igjen!
Den koselige butikkdamen på Feel, kom springende etter meg » du får denne  lykten med 10% avslag i pris».
HURRA, for koslige butikkdamer i farten😀

Jeg var også innom butikken fem Høns her om dagen..Jeg og Wenche skulle finne hver vårs belønning for hardt arbeid med bryllupsalbummen.

En liten konvolutt av duftene bomull. Denne er perfekt til å ligge på en hylle i gangen. spesielt for de som har gangen i stua/ kjøkkenet. Ofte kommer  en snikende duft av sko som har gått en lang tur..
Men nå lukter leiligheten varm bomull, som ved nyvasket klær! Fabelaktig.

kjøpte 2 telysholdere på fem høns.
Så nå kan jeg tenne lys både ute og inne!
 Kjære Høst, velkommen skal du være:D

About Fru Helland

En gift kvinne,datter,svigerdatter,søster,tante og venn. Utenom det, en vernepleierstudent og "husmor". Med krøllete hår,store føtter og et koselig smil, så blir jeg også meg,Sarah! En person som kan male bilder og bake boller. En person som liker en koselig atmosfære med stearinlys og kakao. Er avhengig av tyggi, omsorg og søte smaker. Har angst for trange rom og smuler på kjøkkenbenken Vis alle innlegg av Fru Helland

Legg igjen en kommentar

