Øvelse gjør mester!

I dag måtte jeg prøve meg på et nytt forsøk med symaskinen.
Dette resulterte i god kjemi, og et  finere produkt.
Øvelse gjør mester, og DET er bevist!

Denne oppbevaringsposen er litt større en den forrige, og her har jeg brukt den til oppbevaring av telys.
Nå må jeg bare vente til jeg har kjøpt inn mer stoff, før jeg kan produsere noe mer.
Dette var kjekt, spesielt siden jeg og JANOME har blitt gode venner.

Ha en god søndag.

About Fru Helland

En gift kvinne,datter,svigerdatter,søster,tante og venn. Utenom det, en vernepleierstudent og "husmor". Med krøllete hår,store føtter og et koselig smil, så blir jeg også meg,Sarah! En person som kan male bilder og bake boller. En person som liker en koselig atmosfære med stearinlys og kakao. Er avhengig av tyggi, omsorg og søte smaker. Har angst for trange rom og smuler på kjøkkenbenken Vis alle innlegg av Fru Helland

4 responses to “Øvelse gjør mester!

  • Wenche

    Denne var jo bare kjempe fin Sarah🙂 så flinke du er!! gleder meg til du skal lære meg:) ha en fortsatt fin søndag😀

  • Solveig

    Du e så flink Sarah🙂 Veldig koselige ting du lage!! Ha ein fine søndag du og, og hils din ektemann;)

  • Kine Malen

    Så flink du er, nydelig lyskurv og pose. Det er så kjekt å sy og så fantastisk at du liker det. Det lukter sykvelder i fremtiden:) Kos å følge med på bloggen din. Klem

  • Fru Helland

    tusen takk!
    Det er så kjekt å være «i slekt» med deg Kine=) Det er ikke alle som er så heldige å ha noen hobby-interesserte i slekta!!
    Gleder meg vireklig til sy og hobbykvelder i fremtiden:D
    Klem til deg også!

Legg igjen en kommentar

