JUL i Eikebergveien…

Da var julen komt i leiligheten..
I dag har tatt julevasken  skikkelig grundig, slik at det nå er rent i alle krinkel-kroker.
Jeg fikk tak i adventstake og rød julepynt til slutt.. men det var litt av en skattejakt!

Denne adventstaken finnes i HVIT, og det var den jeg egentlig ville ha.
Men den var utsolgt i alle butikkene, så det ble en sort!
(men den er jo mye penere en den standard tre-staken jeg hadde i fjor)

Norgesglassene fikk sin plass i hylla!

I denne snoren skal alle julekortene henge. Jeg synes det er så koselig å henge julekort i hemptråd =)

Det var en liten sniktitt på noe av julepynten min..
Da kan jeg nyte alle dagene frem mot jul.
Det er faktisk deilig å være ferdig med julevasken, pyntingen og presangene.
Julebaksten gjenstår, og den starter jeg på i morgen!

Ha en fin kveld.

About Fru Helland

En gift kvinne,datter,svigerdatter,søster,tante og venn. Utenom det, en vernepleierstudent og "husmor". Med krøllete hår,store føtter og et koselig smil, så blir jeg også meg,Sarah! En person som kan male bilder og bake boller. En person som liker en koselig atmosfære med stearinlys og kakao. Er avhengig av tyggi, omsorg og søte smaker. Har angst for trange rom og smuler på kjøkkenbenken Vis alle innlegg av Fru Helland

3 responses to “JUL i Eikebergveien…

Legg igjen en kommentar

