Siste inspurt!

Tiden flyr av sted, og nå er det ikke lenge til juleferie.. 5 arbeidsvakter igjen,og jeg kan puste lettet ut!
Jeg har vert 2 uker i praksis allerede, og der er det både kjekt og travelt!

I dag måtte jeg hoppe rett i forkledet når jeg kom hjem. Plutselig kom jeg på at frysen er tom for bakverk, og DET gjør meg stressa. spesielt når jeg venter besøk av mor og far på lørdag.

Nå har jeg både gråve og fine rundstykke-horn i fryseren!
Da kan jeg senke skuldrene , og samle krefter til en hel arbeidshelg.

Ha en fin juleferie!
(og til dere som fortsatt venter på den..HOLD UT!)

About Fru Helland

En gift kvinne,datter,svigerdatter,søster,tante og venn. Utenom det, en vernepleierstudent og "husmor". Med krøllete hår,store føtter og et koselig smil, så blir jeg også meg,Sarah! En person som kan male bilder og bake boller. En person som liker en koselig atmosfære med stearinlys og kakao. Er avhengig av tyggi, omsorg og søte smaker. Har angst for trange rom og smuler på kjøkkenbenken Vis alle innlegg av Fru Helland

2 responses to “Siste inspurt!

  • Milla

    Må si jeg er imponert🙂 Kanskje jeg også en gang blir så driftig på kjøkkenet at jeg også kan ha bakverk klar i frysen når det kommer besøk. Det er jo absolutt mye koseligere med hjemmebakst til kaffien🙂

    En fin helg til deg, Fru Helland.

    Klemmeklem fra Milla

  • Gunn Helen

    Her er det full nedtelling til ferie..😉 Det skal bli herlig!

    Ønsker deg og dine en god jul og ett godt nyttår! God ferie til deg🙂

Legg igjen en kommentar

