Små gleder i hverdagen..

I dag er dagen hvor leiligheten prioriteres. Her skal det vaskes og ryddes… og etterhvert lukte rent.
Innimellom får jeg tid til å gjøre det koselig, ved å henge opp og pynte med ting som er blitt glemt.

Her har jeg dekorert sølvfatet som jeg kjøpte til adventstaken til jul, i forfjor.
Jeg hadde helt glemt at dette fatet kunne bli brukt året rundt, så nå får det  pynte stuebordet, enn så lenge.

Dette skiltet er kjøpt for noen måneder siden, og er blitt hengt opp i dag.
Jeg fant ikke den rette plassen å henge det på, så det ble det bare liggende en liten stund.

Det kan være ganske kjekt å gjøre rent i leiligheten, spesielt når jeg kan holde et viss system etterpå.
Her har jeg skrevet opp noen huskelapper som fjerner rot på en litt koselig måte.
Denne tavlen er kjøpt på «Den franske Landstil» butikken på Moi, og jeg fikk den til jul i fjor.

Januar er måneden hvor man gjemmer julen bort, samtidig som man desperat prøver å  holde leiligheten like  koselig, ren og avslappende som den var da julevasken og julepynten var på plass.
Det blir derfor noen turer til fretex ettersom nye varer kommer inn, og gammelt skrot skal ut.
(Det skal også nevnes at flere av de nye varene som blir kjøpt, er handlet på fretex)

Ha en fin mandag..
.. og ta gjerne turen til fretex dersom du vil fjerne rot eller kjøpe noe nytt!

About Fru Helland

En gift kvinne,datter,svigerdatter,søster,tante og venn. Utenom det, en vernepleierstudent og "husmor". Med krøllete hår,store føtter og et koselig smil, så blir jeg også meg,Sarah! En person som kan male bilder og bake boller. En person som liker en koselig atmosfære med stearinlys og kakao. Er avhengig av tyggi, omsorg og søte smaker. Har angst for trange rom og smuler på kjøkkenbenken Vis alle innlegg av Fru Helland

2 responses to “Små gleder i hverdagen..

  • Camilla Bjelland

    Gode, gode Sarah!

    Du æ så flink til å holda orden og rydda! Og leiligheten dåkka æ så KOSELIGE å fine. Allti kjekt å koma på besøk:)

    Fretex æ genialt! Me må me snakkas ein dag… me he kjøpt inn ein del utstyr til leiligheten vårs!! :):)

  • Fru Helland

    ååå.. så koselikt! du æ velkommen på besøk:D
    Ja,hørte en liten fuggel som kviskra meg om ei seng dåkke hadde kjøpt =P glede meg te å hørra om alt!

    Dåkke må bare kåma på kaffi i mårå ittemiddag.. dæ hadde våre koselikt =) savne dåkke!!

Legg igjen en kommentar

