kjøkkenhylle og pyntehylle

Jeg gleder meg veldig til  den  nye leiligheten vårs blir ferdig.
Tenk så mye som kan puttles å styres med av interiør…jeg koser meg allerede ved å bare tenke meg til hvordan ting kan bli.
Jeg har bestemt meg for å ha en pyntehylle, eller kjøkkenhylle i  leiligheten. Men hvordan den skal være, vet jeg ikke.
Jeg vil at den skal kunne settes ting på,henges ting på og evntuelt ha små skuffer i tillegg.
Mange av slike hyller som er til salgs i interiørbutikker er nok så dyre.
Jeg   har egentlig tenkt å finne en gammel trehylle i lignende ønsker, for så å male den hvit. Men den har jeg ikke funnet enda.

Bilder til inspirasjon..

Tips meg gjerne om du vet om noen trehyller til salgs, evnt billigere hyller fra noen vintage butikker.

About Fru Helland

En gift kvinne,datter,svigerdatter,søster,tante og venn. Utenom det, en vernepleierstudent og "husmor". Med krøllete hår,store føtter og et koselig smil, så blir jeg også meg,Sarah! En person som kan male bilder og bake boller. En person som liker en koselig atmosfære med stearinlys og kakao. Er avhengig av tyggi, omsorg og søte smaker. Har angst for trange rom og smuler på kjøkkenbenken Vis alle innlegg av Fru Helland

5 responses to “kjøkkenhylle og pyntehylle

  • Anita

    Du er så flink Sarah!! Liker så godt å titte innom bloggen din og se hva du lager og finner på.

    Om jeg en gang blir rik og får et stort hus, så skulle du fått gjort hva du ville med det!

    Håper allt står bra tl med deg:) Klem

  • Fru Helland

    koselig med hilsen fra deg Anita!!:)

    JA, ja og atter ja. da håper jeg du blir rik og får et stort hus, for jeg vil VELDIG gjerne innrede det😀
    Kjekt du stikker innom bloggen min..det er koselig at andre liker det jeg gjør og skriver!

    Jeg har det bare fint, og det håper jeg at du også har det. Snart er du utdannet sykepleier..tenkt som tiden går! stå på videre, klem tilbake(=

  • Milla

    Det har jeg også lyst på når vi en gang blir ferdig med kjøkkenet, men er redd det kanskje ikke blir plass til en slik hylle.. Jeg har heller ikke funnet den perfekte🙂
    Ha en fin uke!
    Klem fra Milla

  • Linn Marita - På Slanker'n!

    Wooow😀 Så fint!😀 Kreativ som vanlig du😀
    Sv: Tuuusen takk for en kjempefin kommentar😀 Godt at du er med å støtter meg! Tusen takk for det Sarah! Her er det jo duuu som er supergod😀
    Ha en fin dag videre!! God klem!

  • Marion

    Takk Sarah:)
    Er ikke noen erfaren syer, enda, men utrolig hva man får til om man bare har litt motivasjon:)

    Håper alt står bra til, kan tippe du gleder deg til ny leilighet:D

Legg igjen en kommentar

