Maleri til Salgs

Det er herlig hva man får tid til når man endelig har fri.
I dag har jeg brukt tiden min på male et bilde, og det var en stund siden gitt.

Bildet er til salgs, og hvem som helst kan kjøpe det.
Alt du må gjøre er å gi bud på bildet, og den som gir det siste budet, innen 1 mars, får kjøpe bildet.
Legg inn budet som kommentar på dette inlegget, eller send meg en melding på 95945860.

(Det er ikke lett å få frem fargene og detaljene som er på bildet, men det er ikke så verst når det henger på veggen.)

Utgangspunktet mitt i dette bilde var at det skulle være litt røft, men samtidig skape harmoni.
For å få dette sånn noenlunde til brukte jeg papirstrimler som jeg skrukket, og en blikkboks som jeg malte litt stripeeffekter med. Dette gav en litt røff effekt.
Jeg malte bildet i duse farger, og brukte en grønnblå farge som kommer inn til vårens interiørfarger. Så skrev jeg en liten tekst som skulle romme harmoniske ord.

About Fru Helland

En gift kvinne,datter,svigerdatter,søster,tante og venn. Utenom det, en vernepleierstudent og "husmor". Med krøllete hår,store føtter og et koselig smil, så blir jeg også meg,Sarah! En person som kan male bilder og bake boller. En person som liker en koselig atmosfære med stearinlys og kakao. Er avhengig av tyggi, omsorg og søte smaker. Har angst for trange rom og smuler på kjøkkenbenken Vis alle innlegg av Fru Helland

Legg igjen en kommentar

