forelsket i Queen spisestuestol


(dette bildet er fra bloggen: http://www.villavonkrogh.com/)

Denne stolen er genial!
Siden den er gjennomsiktig, tar den ikke plass i rommet.
Den er enkel, lett å holde ren, solid  og elegant og stilig på samme tid.

Den kan brukes til spisebordet, sminkebordet, kontorpulten/hobbypulten..eller som avlasningstol i gang.
Stolen er fra Living, og blir din for en tusenlapp…..som er litt i dyreste laget for studenter!

SÅ, viss noen finner denne på finn elle andre bruktplasser..SKRIK UT!

About Fru Helland

En gift kvinne,datter,svigerdatter,søster,tante og venn. Utenom det, en vernepleierstudent og "husmor". Med krøllete hår,store føtter og et koselig smil, så blir jeg også meg,Sarah! En person som kan male bilder og bake boller. En person som liker en koselig atmosfære med stearinlys og kakao. Er avhengig av tyggi, omsorg og søte smaker. Har angst for trange rom og smuler på kjøkkenbenken Vis alle innlegg av Fru Helland

3 responses to “forelsket i Queen spisestuestol

  • Marion

    Ah, gjett om den står på ønskelisten min også!! Bare jeg vil ha den med armlener fra Kartell, og helst til hele spisebordet:) men det blir nok et par år til ja, for det koster jo en aldri så liten formue;)

  • Fru Helland

    Så koselig med komentar fra deg ! jeg digger at du også likern disse stolene, og med armlene blir de jo mer en perfekte ( jeg har bare ikke sett dem enda)

    og JA! til hele spisebordet…det er min drømm også!
    Så viss vi ønsker oss èn stol til bursdag og jul fremover…så kan det jo plustelig bli et komplett spisebord🙂

    Håper du koser deg med lille Alba!:)

  • Wenche Haugen

    Disse stolene er lekkre altså🙂 men var litt for dyr til å ha på ønskelista, siden jeg måtte ha en ny mobil :p men til jul skal denne absolutt ligge under treet !?😀 håper jeg i alle fall!!

Legg igjen en kommentar

