Kitchen-aid…

..finnes i utallige farger, fasonger, modeller og priser.
Den er svært populær for tiden, da den har et litt gammeldags/retro utseende, som fåes i knæsjne eller duse farger.

Siden den har blitt så populær, har den fått sin egen lille plass på kjøkkenet. Et interiør som nå pryder kjøkkenbenken og frisker opp stilen på kjøkkenet. Den skal stå fremme slik alle kan se den, samtidig som den aller helst skal matche fargene som ellers befinner seg på kjøkkenet.

Flere og flere søker tiltro til denne elegante maskinen…å  jeg har blitt bitt av denne basillen.

Jeg vil ha en kitchenaid-kjøkkenmaskin!


Jeg lurer på om denne maskinen virkelig er verdt sin pris!
Har du en kitchen- aid maskin som du anbefaler meg, og dersom du vet hvor den kan kjøpes /evnt bestilles til den billigste pris…så vil jeg gjerne høre.

About Fru Helland

En gift kvinne,datter,svigerdatter,søster,tante og venn. Utenom det, en vernepleierstudent og "husmor". Med krøllete hår,store føtter og et koselig smil, så blir jeg også meg,Sarah! En person som kan male bilder og bake boller. En person som liker en koselig atmosfære med stearinlys og kakao. Er avhengig av tyggi, omsorg og søte smaker. Har angst for trange rom og smuler på kjøkkenbenken Vis alle innlegg av Fru Helland

5 responses to “Kitchen-aid…

  • Wenche Haugen

    Jeg kunne også tenkt meg en slik🙂 men jeg har kenwood, og har dermed verken plass eller penger til denne lekkre:)

  • Milla

    jeg ga min kjære mann en Ferarri-rød Kitchen Aid til 40 års dagen, noe han har drømt om en stund. Han er kjøkkensjef på Hotel Augustin her i Bergen og rett og slett elsker det å lage mat(heldige meg😉 )
    Kitchen Aid’n blir flittig brukt her hos oss og både jeg og min mann anbefaler alle å skaffe seg en slik. Sterk og solid!
    Du kan finne den til grei pris på http://www.glassoginterior.no/default.pl?showPage=513
    eller på eBay.
    Lykke til!
    Klem fra Milla

  • Tone

    vet ikke om det stemmer, siden jeg ikke har en slik….. men har hørt at den tar endel mindre enn kenwooden oppi. det er jo litt upraktisk…. men hva gjør man vel ikke for utseende. Just remember, looks are not everything! lykke til med valget uansett.

  • Tone Brit

    Kjøkkenmaskinen e heilt geniale! Nydelige å se på, åsså bråke an kje så mye, lakken e faktisk billakk (veldig solid lakk) å motoren ligge faktisk oppe i maskinen som jer at maskinen bruke mindre watt for å få kraften ut i vispen🙂 Og ja – maskinen fås kjøpt på Kitch´n🙂
    Kjempe koselige blogg du har Sarah🙂

    • Fru Helland

      Å, så kjekt å få komentar frå nogen som anbefale meg en Kitchen aid🙂

      He hørt møje bra om an nå…får bare ønska meg te bursdag elle jul..koste jo tross alt en god del😉

      kjekt du lige bloggen min…sånne tebakemeldinga varme🙂

Legg igjen en kommentar

