Bryllupspresang

Min gode lillesøster giftet seg i helgen, og var den vakkreste bruden jeg har sett.
Til Bryllupsgave av meg, fikk hun blant annet et bilde jeg hadde malt.
Denne varianten av maleri hadde jeg aldri prøvd før.
Jeg malte først en grunning, og deretter flere lag med farger.
Så tok jeg Wallstickers oppå helt til slutt, og resultatet ble slik:
 

Jeg brukte duse farger som lyselilla, beige, hvitt og gråbrun.
Og pyntet med blonder, perler og blomster.
Et suppesøtt og sommerlig bilde til en aldri så liten og søt Brud.

About Fru Helland

En gift kvinne,datter,svigerdatter,søster,tante og venn. Utenom det, en vernepleierstudent og "husmor". Med krøllete hår,store føtter og et koselig smil, så blir jeg også meg,Sarah! En person som kan male bilder og bake boller. En person som liker en koselig atmosfære med stearinlys og kakao. Er avhengig av tyggi, omsorg og søte smaker. Har angst for trange rom og smuler på kjøkkenbenken Vis alle innlegg av Fru Helland

One response to “Bryllupspresang

  • Camilla

    Tusen hjertelig takk! Eg blei SÅ glad for bilde. Det e jo bare heilt nydelig!!! Du e så gode:) Eg e stolte av deg! Glede meg veldig til å få henga det opp i leiligheten når den e ferdig:)

    Veldig glad i deg, kjære søster!

Legg igjen en kommentar

