Påsketur og overraskelse

Som en avslutning på påskeferien tok jeg og mannen min oss en fjelltur til Vårlivarden. En fantastisk tur som virkelig anbefales!
Endelig fikk jeg prøvd mine nye fjellsko, da vi klatret på alle 4 oppover det bratte fjellet. Med ett, ble vi i slekt med alle fjellgeitene.
Min beskrivelse av ordet «sprek» forandret seg kraftig, da jeg møtte på flere eldre ektepar i 70 års-alderen som klartet opp i en fei..mens jeg hørte på min dårlige kondis som en dårlig-samvittighets-sang i mine ører. SÅNN vil jeg også bli når jeg er 70,tenkte jeg.. og innsåg i samme øybelikk at jeg egentlig ikke hadde noen sjangs.

SÅ kommer overraskelsen.
Da jeg kom hjem i går sto denne på benken!
En boks med hirse-frø…noen frø som jeg har letet etter i evigheter og aldri funnet. Disse frøene har jeg sett på  jeger-brødet, og synes de smaker så utrolig godt. Å NÅ har jeg dem i hus, og kan allerede glede meg til å bruke dem på mine nybakte rundstkker:)


Minn mann har alså stemplet på boksatver og klyppet ut det lille søte hjertet =)
SÅå søtt!

Om Fru Helland

En gift kvinne,datter,svigerdatter,søster,tante og venn. Utenom det, en vernepleierstudent og "husmor". Med krøllete hår,store føtter og et koselig smil, så blir jeg også meg,Sarah! En person som kan male bilder og bake boller. En person som liker en koselig atmosfære med stearinlys og kakao. Er avhengig av tyggi, omsorg og søte smaker. Har angst for trange rom og smuler på kjøkkenbenken Vis alle innlegg av Fru Helland

1 responses to “Påsketur og overraskelse

Legg igjen en kommentar